13 Mart 2014 Perşembe

Resim sergisi

Birkaç gündür sayfamla ilgilenemedim.Hatta bilgisayarın başına bile oturamadım.Tatlı bir koşturmam vardı.
Evimizin koridorunda,5 yaşındaki kızımın resimlerinden bir sergi açtık.

 Çocukları resim yapmaya teşvik edecek çok güzel bir etkinlik olduğunu düşündüğüm bu fikri başkasında gördüm ve o günden beri bu serginin açılışını yapmak için davetlilere uygun günü bulma peşindeydim.Davetliler ailemizin en yakın üyelerinden oluşuyordu.Önce yemeklerimizi yedik,sonra sergi salonumuza geçtik.


HAZIRLIKLAR

Kızımın resimleri içinden özellikle onun en sevdiği resimleri birlikte seçtik.
Resimleri renkli kartonlara yapıştırdık ve duvara bantladık.
Kartonun yetmediği resimleri şeffaf dosyalara koyarak duvardaki çivilere astık.
Açılış sonrası kutlama için birlikte pasta yaptık.
Sanatçının biyografisinin ve sergi hakkında kısa bilginin bulunduğu broşürler hazırlanabilir.A4 büyüklüğünde bir kağıda yazılarak serginin yapılacağı yerin girişine asılabilir.

SERGİ AÇILIŞI
Koridorun girişine pembe bir kurdele gererek,davetlilerden iki kişinin ve kızımın elinde verdiğim makaslarla kurdeleyi keserek açılış yaptık.
Kızıma, her biri için resimde ne anlatmak istediğini sorduk.Büyük bir mutluluk ve heyecan içinde teker teker bütün resimler için açıklama yaptı.Her açıklamadan sonra "Çok güzel!","Harika!""Tebrikler!","Muhteşem!" gibi onu mutlu edecek sıfatlarla resimleri değerlendirdik.




Gündüz kızım ve oğlumla birlikte yaptığımız pastanın üzerine mumlar dikerek onlara mumları üflettim.Kızım pastanın ilk dilimini kendi kesti.Bu pasta kısmı da sergiye renk kattı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder