28 Nisan 2014 Pazartesi

Pratik diş pasta yapımı



                               Diş pasta için hazır pasta tabanı kullandım.Pasta tabanının etrafını diş şeklinde kestim.
Daha büyük bir pasta yapmak isterseniz,iki pasta tabanını üst üste koyarak veya büyük bir tepside pişireceğiniz pandispanyayı diş şeklinde kesebilirsiniz.Diş şeklini kekin üstünde ayarlamak zor gelirse,önce bir kağıda çizin,sonra kestiğiniz diş şeklindeki kağıdı kekin üstüne koyarak etrafını kesin.

Dolgu için krem şanti,muz ve damla çikolata kullandım.


 Nişasta ile açtığım beyaz şeker hamuru ile pastayı kapladım.
             Fazlalıkları bıçakla keserek,pastanın ana hatlarını                    oluşturdum.
 Beyaz şeker hamurundan yarım daire şekli kestim.Üstüne bıçakla,gülümseyen bir ağızdaki gibi dişler çizdim.Arkasına su sürerek pastaya yapıştırdım.
 Dişleri çevreleyecek olan dudaklar için pembe şeker hamuru kullandım.

Pet şişe kapağıyla beyaz hamurdan iki daire şekli kestim.Su sürerek pastaya yapıştırdım.Bunlar gözleri içindi.Ortalarına damla çikolata batırarak göz bebeklerini yaptım.
Diş pastam beklediğimden çok kısa sürede bitti. :)








Bu da kızımla birlikte yaptığımız keçeden diş.Davetlilere hatıra şekeri hediye etmek isteyenlere fikir olsun. :)


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder