17 Nisan 2014 Perşembe

Yumurta kabuklarıyla faaliyet


(46 aylık)
Kekler için kullandığım yumurta kabuklarıyla iki farklı çalışma yaptık.
Önce kabukları elimle ufalayarak küçük parçalara böldüm.
Bir kağıda,üstü çatlayarak kırılmış gibi bir yumurta çizdim.Kızımdan,çizdiğim şeklin içine yapıştırıcı sürmesini istedim.Sonra yumurta kabuklarını kağıdın üzerine döktük.Kurumasını bekledikten sonra kağıdı üst tarafından tutarak kaldırdık.Yapışmayan kabuklar masaya düştü.(Altına bir tepsi veya gazete kağıdı yerleştirerek bu işlemi yapabilirsiniz)
Civcivin ana hatlarını ben çizdim,boyamayı kızım yaptı.

Kalan yumurta kabuklarını pembe gıda boyasıyla bir kasede karıştırdım.Gazetenin üzerinde kurumaya bıraktım.
Pembe yumurta kabuklarını da bir kalp şekli çizerek, içine yapıştırdık.
Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder