6 Mayıs 2014 Salı

Farklı nesnelerle baskı ve boyama


Bugün çocukların çok hoşuna bir etkinlik yaptık.Sanırım en kısa zamanda tekrarlayacağız. :)


Parmak boyasına batırabileceğimiz birkaç oyuncak ve diş fırçası çıkardım.Dondurma çubuklarının ucuna tül bağladım.
Masaya büyükçe parşömen kağıtlarından üç kat serdim.Köşelerinden bantlayarak masaya sabitledim.
Kağıdın büyüklüğü çocukları çok heyecanlandırdı. :)


Bir yoğurt kapağına bütün renklerden parmak boyası çıkardım.
Tırtıklı tekerlekleri olan arabayı sürmek oğlumun çok hoşuna gitti.Dakikalarca arabayı boyaya batırıp kağıdın üzerinde sürdü.



 Kızım diş fırçasıyla başladı, tüllü dondurma çubukları ile devam etti.Sonra da pony ve cicvcivin ayak izlerini çıkardı.


Diş fırçaları ile oyuncaklarını boyadılar.


 Son olarak oyuncaklarını kendileri yıkadılar.Bu da onlar için ayrı bir zevkti. :)


Bol oyunlu ve eğlenceli günler dilerim. :)
Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. ne güzel olmuş.. blogger takipçiliği neden açmıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nihal Hanım.Çocuklar gerçekten çok eğlendiler.
      O dediğinizin ne olduğunu bilmediğimi söylesem. :) Ara sıra karıştırıyorum blogger'ı ama pek anlamıyorum açıkçası.Blogger takipçiliğini nasıl açabilirim?

      Sil