30 Mayıs 2014 Cuma

Hamurdan labirent


İlk defa pipetle üflemeli bir oyun oynadık.Oynarken bu kadar eğleneceklerini bilseydim çok daha önce bu oyunu onlar için hazırlardım.Üstelik labirenti iki farklı amaçla daha kullandık.


Oyunu hazırlamak için herhangi bir hamur kullanabilirsiniz.Benim elimde bayat şeker hamuru vardı.Hamur yettiği kadarıyla bir labirent yaptım.5 yaş üzeri bir çocuğunuz varsa, çok daha büyük bir labirent yapabilirsiniz.
Etrafında dönebilecekleri şekilde bir sehpanın üzerine hazırladım labirentimizi.Bir tepsinin içinde yere de hazırlanabilir.
Küçük bir kağıt parçasını buruşturarak top şekline getirdim.Labirentin girişine bıraktım.
Kızım pipetle üfleyerek kağıdı ilerletti ve labirentin sonuna ulaştırdı.
Her seferinde kağıdı labirentten çıkardığı için çok mutlu oldu.Tekrar tekrar başa dönerek oynadı.


Oğlum kağıt ve pipetle ilgilenmedi.Hemen küçük bir araba kapıp geldi.Üfleme oyununu bitirdiğimizde, ikisi birer minik araba alıp labirenti tekrar tekrar keşfettiler.


Son olarak labirenti bozarak oyun hamuru oynar gibi istedikleri şekilleri yaptılar.
Eğlenceli oyunlar dilerim.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder