28 Mayıs 2014 Çarşamba

Magnetleri değerlendirelim


Sizin posta kutunuza da reklam için magnet bırakanlar oluyor mu?Onları benim gibi atmayıp saklıyorsanız,artık değerlendirme vaktiniz gelmiş olabilir.Bakın ben nasıl değerlendirdim:


Önce magnetleri farklı şekillerde kestim.Bütün olarak bıraktıklarım kare veya dikdörtgen şeklinde olanlardı.
Sonra üzerlerindeki naylon kaplamaları çıkardım.Farklı renklerdeki el işi kağıtlarının arkasına yapıştırdım.El işi kağıtları üstlerine yapışık şekilde keserek çıkardım.
Buz dolabının üzerine yapıştırdım.Çocuklar görünce nasıl sevindiler anlatamam.Birisi robot yapmak istedi,diğeri araba.Sonra ev,uçak,tren derken benden farklı şekiller de istemeye başladılar.Onların isteklerine göre kalan parçalardan da faklı şekiller kestim.Mesela ağacın üstüne meyveler yapıştırmak istediler.Küçük magnet parçaları kestim.
Yaratıcılıklarını geliştirecek bir oyun bulmuş olduk.Dolabın kapağına bakıp bakıp yeni şekiller akıllarına geliyor. :)
Onların mutluluğu,benim mutluluğum.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder