11 Mayıs 2014 Pazar

Mavi kapak ailesi


Damacanayı açıp bir süre elimdeki kapağa baktım.Tekerlekli sandalye kampanyası için biriktirdiğimiz diğer kapakların içine atmadan önce, içimden "Saçını yandan toplamış bir kız gibi." dedim ve o anda kapağı bir kıza dönüştürmeye karar verdim.

Önce makasla saçlarını oluşturdum.Yüzü için kağıt ve keçeli kalem kullandım.Tokasını taktık.Gövdesi için maket bıçağıyla kestiğim yere dondurma çubuğu taktım.Gövdesini boyadık.

Bu kız yalnız kalmasın diye, yanına bir de erkek yaptık.
Hazır onları yapmışken, çocuklarını da yapalım dedik.Küçük su kapaklarını kullanarak çocukları oluşturduk.
Böylece dört kişilik mavi kapak ailesinin tüm fertleri tamamlanmış oldu.

Kızım kapak ailesi ile uzun süre oynadı.Bunu görmek beni çok mutlu etti.
O sırada beynim, "Ben buldum!Ben buldum!" diye bağırmaya başladı.Zor susturdum. :)

Bol oyunlu günler dilerim.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder