20 Mayıs 2014 Salı

Pet şişeden pırıltılı bilezikler


Birkaç gündür üst üste aldığımız kötü haberler bizi oldukça etkiledi.Kızım etkinlik yapmak istediğinde, birkaç gün boyunca hep gücüm olmadığını söyledim.Sonunda isyan etti."Ne zaman gücün olacak anne?" dedi sinirlenerek.Haklıydı.Toparlanıp çocuklarımla ilgilenmeliydim.O anda elime geçen pet şişe ile kızımı mutlu edecek, işe yarar bir şeyler yaratmaya karar verdim.


Yarım litrelik şeffaf su şişesinden halkalar kestim.
Üç tanesinin iç tarafına simli yapıştırıcı sürdük.Kurumaları saatler sürdü.Yine de beklediğimize değdi.
Bir halkanın etrafına püsküllü tellerden sardık.


Pullarla süsleme işlemini ise kızım yaptı.İlk bileziği ben yaparak gösterdim.
Şeffaf bandı, halkanın etrafını saracak uzunlukta açtım.


Yapışkan yüzeyi yukarıya bakacak şekilde masaya bıraktım.Ağırlık yapması için açık ucuna makas koydum.
Pulları tek tek bandın üstüne yapıştırdı.Sonra da çemberi bandın üzerinde yuvarlayarak yapıştırdı.Bunu yaparken çok eğlendi.Tek başına yapmış olmak ise kendine olan güvenini artırdı.
"Ben yaptım!Kendi başıma yaptım!" derken mutluluğuna diyecek yoktu.


Sevgiyle kalın.


4 yorum:

  1. Çok da cici olmuşlar, ben bile takarım bunları:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Büyük pet şişeden de kendimize yaparız.Neden olmasın. :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel olmuş. Ben de deneyeyim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Çocuklar kendileri yaptıklarında değeri artıyor bu bileziklerin. ;)

      Sil