16 Temmuz 2014 Çarşamba

Yumurta kutusundan hayvan maskeleri


Bugün kızım kahvaltıdan önce etkinlik yapalım diye tutturdu.Önce kahvaltı yaptık tabii.Bir yandan ne yapsak diye düşünmeye başladım.Komşularımız da gelince evde 5 çocuk oldu.Onlar da alıştılar bize geldiklerinde faaliyet yaptırmama.Bir süredir kenarda duran yumurta kutusu geldi aklıma.15'lik karton yumurta kutusu,bütün çocuklara birer maske yapmak için yeterliydi. :)


Kutunun ortasındaki uzun çıkıntılar kuşların gagası,tilkinin ve köpeğin burnu oldu.Bu çıkıntıları,hemen yanlarındaki iki yumurta bölmesi ile birlikte kestim.Gözlerini istediğim şekilde keserek açtım.Masaya sulu boya ve fırçaları çıkardım.Bu sırada ortaya çıkacak görüntüyü merak ederek aceleyle boyamaya başladılar.. :)

Kuşların gagalarını biraz keserek açma fikri onlardan çıktı.Maskelerin ön ve arkasını tamamen boyadıktan sonra kurumaya bıraktık.
Maskeleri kullanmak için lastik takma fikri pek iyi bir fikir gibi gelmedi bana.Kartonlar çok yumuşak olduğu için yırtılabilirdi.Dürbün gibi elleriyle gözlerinin önünde tutarak birbirlerine gösterdiler.Bir de tek tarafına çubuk bantlayarak denedik.Hepsi de kendi seçtiği hayvanı,dilediği renge boyadığı için,ortaya çıkan maskeleri çok sevdiler.

Eğlenceli faaliyetler dilerim.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder